I forbindelse med oppdrag ser vi etter en erfaren kandidat til følgende arbeidsoppgaver:
Stillingens arbeidsoppgaver:
- Gjennomføring av anskaffelser
- Inngå rammeavtaler, kontrakter og enkeltanskaffelser i tråd med kategoristrategi og kundens interne prioriteringer, prosesser, rutiner og gjeldende regelverk
Dine kvalifikasjoner:
- Utdanning på min. bachelornivå innen økonomi, samfunnsfag eller rettsvitenskap
- God kunnskap om offentlige anskaffelser
- Erfaring med entreprisekontrakter, herunder relevante NS standarder
- God muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk og engelsk
- Kjennskap til EU-supply
- Erfaring fra planlegging, gjennomføring, forhandlinger og ledelse av andre offentlige anskaffelser og spesielt anskaffelser av ulike typer rammeavtaler, tjenesteavtaler og/eller varekjøp innenfor eiendomskategorien
- Løsningsorientert, selvstendig og ha god gjennomføringsevne
Arbeidssted: Oslo
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.