For en av våre kunder søker vi nå etter en Senior Innkjøper. På grunn av økt oppdragsmengde har de behov for flere dyktige innkjøpere i Bergen, Haugesund og Stavanger.
Stillingens arbeidsoppgaver:
Ønsker du å bidra i transformasjonen til bærekraftig energi? Er du resultatorientert og trives med ansvar? Har du kremmerånd og er flink til å skape og utvikle gode relasjoner med leverandører og ulike team?
Vi vokser og har behov for flere dyktig innkjøpere. Hos oss vil du få jobbe med spennende oppgaver og dyktige kollegaer i multidisipline team. Du må ha evnen til å balansere flere oppgaver på samme tid og trives i et hektisk miljø. De andre på teamet ditt har stor tillit til deg, og vet at du hele tiden holder de oppdatert på status og framdrift. Arbeidsoppgaver vil typisk være:
• Utarbeidelse av forespørselsdokumentasjon for utstyr og tjenester i tett samarbeid med engineering
• Kommersiell evaluering av tilbud
• Utstedelse av bestillinger og kontrakter
• Oppfølging og sikring av rettidige leveranser iht. kost, tid og kvalitet
• Profesjonell hånderting av endringer
• Håndtering av risk, avvik og faktura
• Sikre at arbeidet utføres iht. kundens retningslinjer, arbeidsinstrukser og prosedyrer. I tillegg er det en naturlig del av arbeidet å jobbe med kontinuerlig forbedring internt og eksternt for å redusere kostnader og forbedre kvalitet.
Utdannelse:
• Bachelor/ Master i Supply Chain, rettsvitenskap, økonomi eller tilsvarende.
Arbeidserfaring:
• 3-5 års relevant erfaring
Kvalifikasjoner:
• God kommersiell forståelse og kompetanse på innkjøpsprosessen
• Strukturert og effektiv, og evne til å håndtere mange ulike saker parallelt
• Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner, norsk og engelsk
• Profesjonell, selvstendig, grundig og nøyaktig
• Fleksibel og positiv person med gode samarbeidsevner og høy samspillskompetanse
• Proaktiv, stå-på vilje og vant til å jobbe i et arbeidsmiljø med høyt tempo, som evner å være en pådriver for å få ting gjort
• Endringsvillig
I tillegg er du flink til å skape effektivt samarbeid med leverandører og innad i teamet. God IT kompetanse er en forutsetning.
Stillingens spesifikasjoner:
Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.
Arbeidssted: Bergen/Haugesund/Stavanger
Oppstart: 01.11.21
Varighet: 31.12.23
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.