Skip links

Senior innkjøper

Trives du med ansvar? Er du flink til å skape og utvikle gode relasjoner med leverandører og ulike team? Har du en Bachelor i Supply Chain eller tilsvarende? I Bergen ønsker vi å knytte til oss en dyktig senior innkjøper med god kommersiell forståelse.

Du må ha evnen til å balansere flere oppgaver på samme tid og trives i et hektisk miljø. De andre på teamet ditt har stor tillit til deg, og vet at du hele tiden holder dem oppdatert og rapporterer på status og framdrift.

Stillingens arbeidsoppgaver:

  • Utarbeidelse av forespørselsdokumentasjon i tett samarbeid med engineering
  • Innhenting av tilbud og kommersiell evaluering
  • Utstedelse av bestillinger (PO)
  • Oppfølging av leveranser
  • Cost savings
  • Profesjonell hånderting av endringer
  • Rettidig håndtering av faktura
  • Sikre at arbeidet til enhver tid utføres iht. selskapets retningslinjer, arbeidsinstrukser og prosedyrer.
  • I tillegg er det en naturlig del av arbeidet å jobbe med kontinuerlig forbedring både internt og eksternt for å redusere kostnader og forbedre kvaliteten.

 

Dine kvalifikasjoner:

  • Bachelor i Supply Chain, økonomi eller tilsvarende.
  • 3-5 års relevant erfaring
  • God kommersiell forståelse og kompetanse på innkjøpsprosessen
  • Strukturert og effektiv, og evne til å håndtere mange ulike saker parallelt
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner, norsk og engelsk
  • Profesjonell, selvstendig, grundig og nøyaktig
  • Fleksibel og positiv person med gode samarbeidsevner og høy samspillskompetanse
  • Proaktiv, stå-på vilje og vant til å jobbe i et arbeidsmiljø med høyt tempo, som evner å være en pådriver for å få ting gjort.
  • Endringsvillig

Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.

Arbeidssted: Bergen

Oppstart: 01.04.21

Varighet: 01.04.22 m/muligheter til forlengelse

 

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.