Til et større byggeprosjekt for en offentlig kunde i Stavanger søker vi etter en erfaren prosjektleder anskaffelser.
Stillingens arbeidsoppgaver:
- Lede en anskaffelsesavdeling med fire ansatte og sørge for at arbeidsoppgaver knyttet til gjennomføring av anskaffelser og oppfølging av varsler og krav blir gjennomført i en prioritert rekkefølge
- Følge opp hver enkelt i anskaffelsesavdelingen og sørge for at alle har en håndterbar arbeidsportefølje knyttet til de forskjellige oppgavene som tilfaller avdelingen
- Bistå prosjektdirektør med strategiarbeid knyttet til anskaffelser, samt sørge for et godt samarbeid med prosjektledelsen og prosjekteringsgruppen (PG)
- Sørge for at administrative kontraktsdokumenter til enhver tid er oppdatert i henhold Lov og forskrift om offentlige anskaffelser (LOA/FOA), samt sørge for at det utarbeides hensiktsmessige administrative retningslinjer innenfor fagområdene offentlige anskaffelser og endringsstyring
- Utarbeide månedlig anskaffelsesplan med basis i input fra PG, byggeledelsen, prosjektleder MTU, samt inkludere status i de forskjellige pågående anskaffelsesprosesser og sørge for at denne planen blir gjennomført
- Gjennomføring av anskaffelsesprosesser i henhold til LOA/FOA innenfor entreprise, MTU og tjenesteanskaffelser inkludert lede forhandlinger, gjennomføre kontraktsmøter og utarbeide kontrakter
- Andre arbeidsoppgaver innen fagområdet må påregnes
Dine kvalifikasjoner:
- Høyere utdannelse på mastergradsnivå
- Dokumentert ledererfaring på minst 5 år innenfor fagområdet offentlige anskaffelser
- Erfaring med komplekse offentlige entrepriseanskaffelser og derav god kjennskap til NS8405
- Erfaring med større anskaffelser av medisinsk teknisk utstyr og erfaring fra helsesektoren
- Erfaring med bruk av Mercell, Pims365
Personlige egenskaper:
- God anskaffelsesrettslig, økonomisk og administrativ forståelse
- Gode lederegenskaper og gode samarbeidsegenskaper
- Kunne arbeide selvstendig, effektivt og strukturert
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk
- Kunne håndtere stress og perioder med høyt arbeidspress og ha godt humør
- Være proaktiv og ha en høy grad av gjennomføringsevne
Arbeidssted: Stavanger
Oppstart: Etter nærmere avtale
Varighet: 2 år, med opsjon på 1 + 1 år + 1 år + 1 år
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.