Skip links

Project Buyer

For en av våre kunder søker vi nå etter en Project Buyer.

Er du strukturert, detaljorientert og liker å ha ansvar for større og mindre innkjøpspakker så er du høyt ønsket av oss! Hos oss vil du få jobbe med spennende oppgaver og dedikerte kollegaer i multi-disipline team. Du må ha evnen til å balansere flere oppgaver samtidig og trives i et hektisk miljø. De andre på teamet ditt har stor tillit til deg, og vet at du hele tiden holder dem oppdatert på status og framdrift.

Stillingens arbeidsoppgaver:

  • Utarbeidelse av forespørselsdokumenter for mindre innkjøpspakker i tett samarbeid med engineering, plan og kost.
  • Kommersiell evaluering av tilbud, samt identifisere muligheter og risiko
  • Forhandling og utstedelse av bestillinger
  • Oppfølging og sikring av leveranser i forhold til kost, tid og kvalitet
  • Profesjonell håndtering av endringer
  • Håndtering av avvik og risiko, iverksette risiko-reduserende tiltak
  • Sikre at arbeidet utføres i henhold til kundens retningslinjer, arbeidsinstrukser og prosedyrer.
  • Det en naturlig del av arbeidet å jobbe med kontinuerlig forbedring internt og eksternt for å redusere risiko, kostnader og forbedre kvalitet og samhandling.

 

Dine kvalifikasjoner:

  • Må ha erfaring fra norske prosjekter
  • Bachelor/master i supply chain, jus, økonomi eller tilsvarende.
  • Lengre relevant innkjøpserfaring kan kompensere manglende formell utdannelse
  • Minimum 2 års relevant erfaring med innkjøp
  • God kommersiell forståelse
  • Strukturert og effektiv, med evne til å håndtere mange ulike saker parallelt
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner, norsk og engelsk
  • Profesjonell, selvstendig, og nøyaktig
  • Fleksibel og positiv person med gode samarbeidsevner og høy samspillskompetanse
  • Proaktiv, stå-på vilje og vant til å jobbe i et arbeidsmiljø med høyt tempo, som evner å være en pådriver for å få ting gjort
  • Endringsvillig
  • I tillegg er du flink til å skape effektivt samarbeid med leverandører og innad i teamet.
  • God IT kompetanse er en forutsetning

 

Stillingens spesifikasjoner:

Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.

Arbeidssted: Bergen

Oppstart: asap

Varighet: 31.12.23 m/mulighet til forlengelse

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.