For en av våre kunder søker vi nå etter LOKAL FORSYNINGSLEDER
Ved vår kundes forsyningsbase i Sandnessjøen forsyner de 2 faste installasjoner. I tillegg til dette forsyner de borerigger, IMR fartøy og diverse prosjekter. De har alt etter aktivitet ca. 1-3 ukentlige fartøyavganger og skiper ut fra 750 til 3000 tonn i måneden som planlegges av vårt OPS-rom på basen. De søker nå etter Lokal forsyningsleder. I rollen som Lokal forsyningsleder vil du jobbe med å ivareta sikker og effektiv drift.
Stillingens arbeidsoppgaver:
- Ansvar
- Ledelse av forsyningsbase og lokal representant for selskapet
- Legge tilrette for god samhandling og dialog mellom aktørene i forsyningskjeden, internt og eksternt
- Jobbe aktivt for alltid sikker gjennomføring av operasjonene ihht til selskapets krav og filosofi
- Jobbe aktivt med å forenkle, standardisere og automatisere operasjonene for å sikre høy verdiskapning av vår aktivitet
- Jobbe aktivt med å øke bærekraftigheten i våre operasjoner for å sikre lavt C02 avtrykk
- Sikre kontinuerlig forbedringskultur sammen med våre leverandører Arbeidsoppgaver
- Kostnadsoppfølging, fakturakontroll og kontering
- Følge opp rapportering av HMS hendelser og tiltak knyttet til ansvarsområdet.
- Følge opp kvalitetsavvik
- Se til at alt materiell lagres og håndteres iht. krav og spesifikasjoner.
- Styring av entreprise og sørge for sikkert og godt samarbeid mellom leverandører.
- Se til at selskapets leide fasiliteter og areal utnyttes optimalt, og kontinuerlig evaluere areal- og ressursbehov
- Ivareta løpende HMS oppfølging
- Områdeansvarlig og godkjenner av alle adgangstillatelser
- Påse at driftsmateriell og tilhørende dokumentasjon er tilgjengelig og oppdatert
- Rekvirere materiell og tjenester til driften av ansvarsområdet
- Se til at rutiner for avfalls- og kjemikaliehåndtering ivaretas innen ansvarsområdet
- Være stedlig kontaktperson mot lisenser, leverandører, baseselskap og andre som benytter fasilitetene.
- Sikringsansvarlig
Dine kvalifikasjoner:
- Må ha erfaring fra norske prosjekter
- Bachelor eller master utdannelse med 5- 10 års relevant erfaring er foretrukket.
- Relevant erfaring kan kompensere for krav om formell kompetanse.
- Relevant erfaring innen logistikk vil være en fordel.
- Førerkort klasse B
- Kompetanse på IT verktøy som SAP/Kabal/Office 365 Produkter vil være en fordel
- Søkere må ha gode kommunikasjonsevner samt beherske norsk og engelsk skriftlig og muntlig.
- Evne til å ta ansvar og arbeide selvstendig
- God risikoforståelse og evne til å tenke helhetlig
- Gode lederegenskaper
- God virksomhetsforståelse
- Gode samarbeidsevner
- Trives med å jobbe mot felles mål og bidra til et positivt arbeidsmiljø
- Være konstruktiv, løsningsorientert, aktivt lete etter forbedringer og bidra til gjennomføring
For å være aktuell må du være lokalisert innenfor Europa (fortrinnsvis innenfor EU/EØS).
Stillingens spesifikasjoner:
Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.
Arbeidssted: Sandnessjøen, Nordland
Oppstart: 04.09.2023
Varighet: 29.11.2024
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.