Skip links

Logistics Officer

For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som logistikk medarbeider.

Stillingens arbeidsoppgaver:

LCM SRR (Spares, Repair, Replacement) søker etter en vikar som Logistics Officer til vår avdeling i Trondheim da en av våre ansatte skal ut i permisjon. Vi er inne i en hektisk periode hvor avdelingen er i endring samt at vi tar i bruk nytt ticketsystem. Dette er en 100 % stilling over 12(18) måneder med oppstart så snart som mulig.

Oppgaver og ansvar:
• Case management i ticketsystem
• Ordrebehandling i SAP
• Oppfølging av egne produktleveranser samt fakturering
• Returhåndtering
• Bestilling av materiell til serviceoppdrag og prosjekter
• Oppfølging servicelager

Ønsket erfaring:
• Generell logistikkhåndtering
• Generell ordrebehandling
• SAP logistikkmodul eller liknende ERP system
• Bruk av ticketsystemer
• Internasjonal handel

Personlig egenskaper:
• Liker en hektisk hverdag og jobbe i et miljø som er i konstant endring
• Selvstendig
• Kundeorientert
• Resultatorientert

Språk:
• Norsk
• Engelsk

Utdanning:
• Bachelor logistikk eller liknende

Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP.

Arbeidssted: Trondheim

Oppstart: midten av november

Varighet: 1 år

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.