For en av våre kunder søker vi etter kandidater til følgende arbeidsoppgaver:
Arbeidsoppgaver:
– Oppfølging av timer og kostnader for prosjekter
– Fakturering og oppfølging av innbetalinger
– Bidra til budget utarbeidelse og oppdateringer
– Bidra på andre forefallende oppgaver
Kvalifikasjoner:
– Erfaring med kost kontroll og rapportering
– Erfaring med bruk av Excel
– Erfaring fra samme bransje er en fordel, men ikke et krav.
Utdannelse: Bachelor eller Master innen økonomifag er en fordel, men ikke et krav
Behov for en som er proaktiv, dedikert, nøye, strukturert og kan utføre detaljarbeid i prosjekt og jobbe selvstendig når opplæring er gitt.
Språkkrav: Norsk og engelsk flytende, muntlig og skriftlig.
Systemverktøy:
Krav: MS Office
Ønskelig: IFS
Periode:
Snarest – 9 måneder, med muligheter for forlengelse
Arbeidssted:
Sandefjord
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.