For en av våre kunder søker vi etter 2 konsulenter for bistand til gjennomføring av offentlige anskaffelser.
Arbeidsoppgaver:
- Gjennomføre anskaffelsesprosjekter i helseforvaltningen, herunder:
- IKT-anskaffelser av IT-infrastruktur
- IKT-anskaffelser av IT-løsninger
- Lede prosjekter fra oppstart/initiering til kontraktsignering
- Utarbeide anskaffelsesdokumenter
- Lede evaluering og forhandlinger
- Bistand til avtaleoppfølging, reforhandling av avtaler
- Bistand til interne prosjekter for standardisering og digitalisering i avdelingen
Kvalifikasjonskrav:
- Konsulenten skal ha god erfaring med lov og forskrift om offentlige anskaffelser
- Konsulenten skal ha god erfaring med kontorstøtteverktøy
- Konsulenten skal ha gode kommunikasjonsegenskaper både muntlig og skriftlig, og beherske norsk (og evt. engelsk) språk
- Erfaring fra gjennomføring av offentlige IKT anskaffelser, både IT-løsninger og IKT-infrastruktur
- Erfaring som prosjektleder
- Erfaring fra forhandlingsledelse
- Erfaring med evaluering av tilbud, evalueringsverktøy og modeller
- God forståelse for IKT infrastruktur
- Ønskelig med erfaring fra helsesektoren
Spesifikasjoner:
Arbeidssted: Oslo
Oppstart: 01.04.2022
Varighet: 01.04.2024, med mulighet for forlengelse på 1 + 1 år.
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.