Skip links

Konsulent off. anskaffelser

For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som konsulent innen offentlige anskaffelser.

Aktuelle arbeidsoppgaver vil være, men er ikke begrenset til;
• ansvar for gjennomføring og kvalitetssikring av anskaffelsesprosesser i samarbeid med avdelinger og regionskontor
• bistå i oppfølging av avtaler med leverandører av varer og tjenester
• håndtere innsynsbegjæringer og klager i anskaffelsene
• rådgivning og opplæring innenfor anskaffelser og anskaffelsesområdet
• bistå med annet arbeid på anskaffelsesområdet som å lage maler, rutiner prosedyrer osv.

Krav til kompetanse:

    • Relevant høyere utdanning innen jus, innkjøp, økonomiske fag e.l. Juridisk utdannelse teller særlig positivt.
    • Erfaring med gjennomføring av anskaffelser ihht Lov og forskrift om offentlige anskaffelser
    • Erfaring med P360
    • Erfaring med Mercell KGV
    • Kjennskap til offentlig sektor
    • Erfaring fra rådgivning og opplæring innenfor anskaffelser/området
    • Erfaring fra oppfølging av avtaler med leverandører

Arbeidssted: Oslo

Oppstart: snarest

Varighet: 8 uker + 8 uker

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.