For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som innkjøpsrådgiver.
Arbeidsoppgaver:
- Bidra til gode kommersielle avtaler innenfor gjeldende regelverk, samt riktig kvalitet og funksjon på varer og tjenester, i samarbeid med tverrfaglig anskaffelsesteam. Dette innebærer bruk av kundens gjeldende rutiner og maler for gjennomføring av anskaffelser.
- Lede gjennomføring av anskaffelsesprosesser innenfor IKT anskaffelser
- Sørge for at kontrakter implementeres på en god måte
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra IKT anskaffelser og konkurranse med forhandling
- Erfaring med SSA-L
- Muntlig og skriftlig formuleringsevne på engelsk
- Erfaring med bruk av KGV fra Eu-supply
Arbeidssted: Oslo, Majorstua
Oppstart: Asap
Varighet: 6 + 6 måneder
Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.