Skip links

Innkjøpsrådgiver, IKT-anskaffelser

For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som innkjøpsrådgiver.

Arbeidsoppgaver:

  • Bidra til gode kommersielle avtaler innenfor gjeldende regelverk, samt riktig kvalitet og funksjon på varer og tjenester, i samarbeid med tverrfaglig anskaffelsesteam. Dette innebærer bruk av kundens gjeldende rutiner og maler for gjennomføring av anskaffelser.
  • Lede gjennomføring av anskaffelsesprosesser innenfor IKT anskaffelser
  • Sørge for at kontrakter implementeres på en god måte

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra komplekse IKT anskaffelser og konkurranse med forhandling. Med komplekse anskaffelser menes anskaffelser med mange avhengigheter og interesser som må ivaretas.
  • Erfaring med SSA-L (herunder lille sky).
  • Muntlig og skriftlig formuleringsevne på engelsk.
  • Erfaring med bruk av KGV fra Eu-supply.
  • Fordel med erfaring fra gjennomføring av anskaffelser for politiet.

Arbeidssted: Oslo, Majorstua

Oppstart: Asap

Varighet: 6 + 6 måneder

Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.