For en av våre kunder søker vi nå etter Innkjøpskoordinator
Arbeidsoppgaver:
Du kan gjerne være ung nyutdannet innen f.eks kontorfag/administrasjon og som har lyst til å prøve seg innen innkjøp. Egnethet er vesentlig ift. å ha et klart hode og skjønne innkjøpsprosessene, nysgjerrig og lærevillig med ønske om å utvikle seg i jobben for mer strategiske innkjøpsoppgaver og evt. fast ansettelse.
Typiske arbeidsoppgaver kan være:
- Punche rekvisisjoner til PO`er og sende bestillingene ut til leverandørene
- Følge opp ordrebekreftelser
- Hjelpe rekvirentene med systemene (SAP, Newtron etc.)
- Registrere nye leverandører
- Holde lette kurs i hvordan bestille f.eks brillebestillinger
- Fakturabehandling
- Kategori ansvar for «sine varekategorier»
Dine kvalifikasjoner:
- Må ha erfaring fra norske prosjekter
- Erfaring fra landbaserte prosjekter er en fordel, men ikke et krav
- Språk: norsk og engelsk (absolutt krav)
- Ønskelig med lokalt boende kandidater, men tilreisende vil også bli vurdert
Stillingens spesifikasjoner:
Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.
Arbeidssted: Porsgrunn/Rafnes
Oppstart: asap
Varighet: fra 6 måneder til 2 år
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.