Skip links

Innkjøpskonsulent

I forbindelse med et vikariat hos en av våre kunder ser vi etter kandidater til følgende arbeidsoppgaver:

Stillingens arbeidsoppgaver:

  • Gjennomføre anskaffelsesprosesser, herunder lede forhandlinger og evaluere prosessen, samt utarbeide anskaffelsesstrategier for anskaffelsene og bistå kunder i utarbeidelse av kravspesifikasjon.
  • Inngå og følge opp kontrakter
  • Lede arbeidet knyttet til anskaffelser.

 Dine kvalifikasjoner:

  • Mastergrad i SCM
  • Noe erfaring fra anskaffelser og forhandlinger, gjerne fra forsyningssektoren
  • God forretningsforståelse, analytisk og resultatorientert
  • God IT-kompetanse og systemforståelse
  • Gode engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
  • Strukturert, systematisk, selvstendig
  • Positiv og omgjengelig

Arbeidssted: Bergen
Oppstart: desember 2020
Varighet: 1-2 års vikariat

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til og  vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.