Skip links

Innkjøpskonsulent off. anskaffelser

Til en av våre kunder i Oslo søker vi etter en innkjøpskonsulent med erfaring fra offentlige anskaffelser.

Stillingens arbeidsoppgaver:

  • Bidra til gode kommersielle avtaler innenfor gjeldende regelverk, samt riktig kvalitet og funksjon på varer og tjenester, i samarbeid med tverrfaglig anskaffelsesteam. Dette innebærer bruk av kundens gjeldende rutiner og maler for gjennomføring av anskaffelser.
  • Lede gjennomføring av anskaffelsesprosesser innenfor eiendoms- og administrative anskaffelser
  • Sørge for at kontrakter implementeres på en god måte
  • Tilrettelegge besparelser/gevinster og bidra til måloppnåelse for kunden
  • Hovedoppdraget vil være anskaffelse av varierte varer og tjenester som blant annet båretransport, apotekvarer, salg av våpen, kjøreskole, fotoutstyr, språkopplæring, veterinær, brakker og dyr. Andre anskaffelser innenfor eiendoms- og administrative anskaffelser må også påregnes.

Dine kvalifikasjoner:

  • Utdanning på minimum bachelornivå innenfor relevante fag som økonomi, samfunnsfag, eller master i rettsvitenskap
  • God kunnskap om regelverket om offentlige anskaffelser
  • Erfaring fra prosesslederansvar for gjennomføring av offentlige anskaffelser innenfor administrative og eiendomsrelaterte anskaffelser
  • Erfaring fra SSA standarder
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk
  • Plettfri vandel
  • Erfaring med bruk av konkurransegjennomføringsverktøy (KGV)
  • God erfaring med bruk av Excel
  • Relevant erfaring fra planlegging, gjennomføring, forhandlinger og ledelse av andre offentlige anskaffelser og spesielt anskaffelse av ulike typer rammeavtaler, tjenesteavtaler og/eller varekjøp innenfor administrative- og eiendomsrealterte anskaffelser, jf. Vedlegg 2 SSA-B enkel pkt. 1.1

Arbeidssted: Oslo
Oppstart: 01.03.22
Varighet: 01.09.2022, m/opsjon på forlengelse på 6 mnd.

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.