Skip links

Innkjøpskonsulent off. anskaffelser

For å styrke vårt team i Bergen søker vi etter deg som har erfaring fra offentlige anskaffelser og som ønsker å jobbe for en større, offentlig kunde i Bergen.

Arbeidsoppgaver:

Konsulenten skal bistå kunden med innkjøpsfaglig kompetanse  i forbindelse med bygg- og anleggsanskaffelser.

Kvalifikasjoner:

  • Mellom 2-5 års erfaring fra offentlige anskaffelser

Arbeidssted: Bergen/hjemmekontor

Oppstart: 01.05.24

Varighet: 31.12.24, med muligheter for forlengelse.

Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.