For en av våre kunder søker vi nå etter en innkjøpskonsulent.
Stillingens arbeidsoppgaver:
- Bistå med gjennomføring av offentlige anskaffelser fra A-Å, primært innenfor forsyningsforskriften del 1 og 2.
- Registrering av signerte kontrakter i Oppdragsgivers innkjøpsportal (EU-Supply)
- Overføring og arkivering av dokumenter i saksbehandlingssystem 360
- Bistå i anskaffelser av konsulenter via bruk av dynamiske innkjøpsordninger.
- Oppdatere prosedyre og rutiner for avdelingen, inkludert nye prosesser for dynamiske innkjøpsordning.
- Annet relevant innkjøpsarbeid/anskaffelser
Andre oppgaver knyttet til anskaffelsesprosesser f.eks. forhandlinger, referatskriving, innsynssaker o.m. må også regnes med.
Dine kvalifikasjoner:
- Tre år relevant erfaring med bruk av KGV-verktøy (EU-Supply) fra de siste 5 år.
- Tre år relevant erfaring innenfor forsyningsforskriften fra de siste 5 år.
Stillingens spesifikasjoner:
Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.
Arbeidssted: Oslo
Oppstart: 01.03.2024
Varighet: 31.03.2025
Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.