Skip links

Innkjøper

For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som innkjøper.

Arbeidsoppgaver:

Kandidaten skal bistå kunden med forarbeid i forkant av anskaffelser, sikre avtaleimplementering, sørge for god avtaleforvaltning, vedlikeholde anskaffelsesplan, gjennomføre markedsanalyser og utlyse mini konkurranser.

Vedkommende må kunne bistå og gjennomføring anskaffelser i samarbeid med fagspesialistene. Vedkommende skal dekke den innkjøpsfaglige kompetansen i de konkrete prosjektene

Krav til kandidateten:
-Minimum 3 års erfaring fra offentlige anskaffelser.
-Høyere utdannelse, minimum mastergrad, manglende utdanning kan kompenseres med lengre erfaring.
-Erfaring med innkjøpsprosesser
-Erfaring med implementering og oppfølging av avtaler
-Flytende i norsk skriftlig og muntlig
-Erfaring innen prosjektstyring i mindre prosjekter/arbeids strømmer
-Må kunne vise fortetnings og organisasjonsforståelse
-Effektiv og pedagogisk kommunikasjon med aktuelle interessenter
-Erfaring med SSA – Statens standardavtaler

Arbeidsperiode:
September 2020-Juni 2021

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.