Skip links

Innkjøper – offentlige anskaffelser

I forbindelse med økende oppdragsmengde søker vi etter erfarne innkjøpere til konsulentoppdrag i Bergen og Oslo.

Arbeidsoppgaver:

Utførelse av operativt innkjøp – utarbeidelse av dokumenter, evaluering av tilbud, administrering og oppfølging av leverandøreer under anskaffelsesprosessen og generell anskaffelsesfaglig rådgivning. Anskaffelsene vil primært være innen varer/tjenester, eiendom og IKT.

Krav til kandidateten:
-Minimum 5 års erfaring fra offentlige anskaffelser.
-Høyere utdannelse
-Erfaring med offentlige innkjøpsprosesser
-Erfaring med implementering og oppfølging av avtaler
-Kunne jobbe på tvers av fagmiljøer og være løsningsorientert
-God teamplayer, men også kunne jobbe selvstendig
-Flytende i norsk skriftlig og muntlig

Arbeidsperiode:
Fra september 2020

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.