På grunn av kraftig økning i prosjektporteføljen har kunden vår behov for en dyktig innkjøper som trives i et framoverlent miljø med futt og fart i. Som innkjøper jobber man i et tverrfaglig miljø mot felles mål med positive ringvirkninger for samfunnet. Innkjøper har utstrakt kontakt med ingeniører, leverandører og prosjektledere, og jobber i en organisasjon som er opptatt av godt arbeidsfellesskap og “god stemning” på jobb.
Arbeidsoppgaver
- Markedsanalyse og utarbeidelse av forespørsler
- Kommersiell evaluering av tilbud
- Planlegge og gjennomføre forhandlinger
- Etablering av kontrakter og bestillinger
- Oppfølging av avtaler og bærekraft i leverandørkjeden
- Identifisering og håndtering av risiko
- Utvikling av leverandørrelasjoner
- Kontinuerlig forbedring
Personlige egenskaper
- Kommersiell
- Analytisk, strukturert & organisert
- Gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig, norsk og engelsk
- Evnen til å prioritere og balansere ulike saker parallelt
- Positiv nysgjerrig, høy samspillskompetanse og trives i skjæringspunktet mellom det forretningsmessige og mellommenneskelige
Formalkrav
- Bachelor eller høyere utdanning innen økonomi/ledelse/ ingeniørfag
- 3-5 års relevant arbeidserfaring
Oppstart: Omgående
Varighet: 12 måneder med mulighet for forlengelse
Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Preben Fjellanger, på e-post: preben.fjellanger@contikiressurser.no eller på telefon 454 65 653. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.