Skip links

Ferievikar innkjøp

For en av våre kunder søker vi nå etter Ferievikar Innkjøp

Stillingens arbeidsoppgaver:

Vi søker etter en ferievikar som kan bistå oss ved innkjøpsavdeling i sommer.

Er du strukturert, detaljorientert og liker en variert arbeidsdag i samhandling med gode kolleger? Da er du høyt ønsket av oss!

Hos oss vil du få jobbe med spennende oppgaver og dedikerte kolleger. Du må ha evnen til å balansere flere oppgaver samtidig og trives i et hektisk miljø. De andre på teamet ditt har stor tillit til deg, og vet at du hele tiden holder dem oppdatert på status og framdrift. Arbeidsoppgaver vil typisk være:

  • Utarbeidelse av forespørselsdokumenter for mindre innkjøp i tett samarbeid med engineering, plan og kost.
  • Kommersiell evaluering av tilbud, samt identifisere muligheter og risiko
  • Forhandling og utstedelse av bestillinger
  • Oppfølging og sikring av leveranser i forhold til kost, tid og kvalitet
  • Profesjonell hånderting av endringer
  • Håndtering av avvik og risiko, iverksette risiko-reduserende tiltak
  • Sikre at arbeidet utføres i henhold til Aibel sine retningslinjer, arbeidsinstrukser og prosedyrer

Dine kvalifikasjoner:

  • Må ha erfaring fra norske prosjekter
  • Pågående utdannelse, bachelor eller master
  • Det er ingen krav til arbeidserfaring
  • Strukturert og effektiv, med evne til å håndtere mange ulike saker parallelt
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner, norsk og engelsk
  • Profesjonell, selvstendig, og nøyaktig
  • Fleksibel og positiv person med gode samarbeidsevner og høy samspillskompetanse
  • Proaktiv, stå-på vilje og vant til å jobbe i et arbeidsmiljø med høyt tempo, som evner å være en pådriver for å få ting gjort

For å være aktuell må du være lokalisert innenfor Europa (fortrinnsvis innenfor EU/EØS).

Stillingens spesifikasjoner:

Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.

Arbeidssted: Bergen

Oppstart: 15.06.2023

Varighet: 15.08.2023

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Preben Fjellanger, på e-post: preben.fjellanger@contikiressurser.no eller på telefon 45465653. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.