Skip links

Contract Administrator

For one of our clients we are currently looking for a proactive, hands-on, positive, contract administrator.

Corporate procurement facilitates all departments in the company except for projects; legal, finance, HR, Operations, Supply Chain, ESG, R&D, Sales & product management. We are currently in a scale up phase, the volume of procurement processes is increasing significantly.

The candidate needs to have good experience within the procurement process and contract administration, familiar with SSA (statens standardavtaler). The candidate will handle call offs on existing frame agreements, creating PO’s in SAP, facilitate in developing strategies, preparing ITT (invitation to tender) documents, supplier meetings, negotiations, finalizing contract, etc. The candidate will work with contracts within all departments and have responsibility for all HR contracts and call – offs. It is no requirement, but a benefit if the candidate has experience from working with IT contract and procurement processes.

Start date: As soon as possible
Estimated duration: 1 year
Role: Contract Administrator Corporate Procurement

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.