I forbindelse med oppdrag ser vi etter en erfaren kandidat til følgende arbeidsoppgaver:
Stillingens arbeidsoppgaver:
• Sikre tett kontroll og oppfølging av kostnader og økonomiske nøkkeltall i prosjekter og bistå prosjektleder i kontraktsarbeid .
• Prosjektoppfølging med fokus på cashflow
• Kontraktshåndtering i prosjekt
• Bidra i utarbeidelse av endringsorder
• Evaluering av risiko og muligheter
• Fakturering
• Kostnadsoppfølging og rapportering.
• Delta i kundeforhandling
• Valutahåndtering
Dine kvalifikasjoner:
• Høyere økonomisk utdannelse og fortrinnsvis med relevant arbeidserfaring.
• Gode kunnskaper i Excel, kjennskap til SAP er en fordel
• Gode engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig.
• Gode kommunikasjonsevner
• Pro-aktiv og løsningsorientert
• Ansvarsbevisst, nøyaktig samhandlende, engasjert og pålitelig.
Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.
Arbeidssted: Bergen
Oppstart: 02.03.20
Varighet: 01.09.20
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.