Skip links

Anskaffelsesrådgiver

For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som anskaffelsesrådgiver.

Arbeidsoppgaver:

  • Administrasjon og oppfølging av inngåtte avtaler (internt og eksternt)
  • Gjennomføre minikonkurranser på inngåtte rammeavtaler
  • Gjennomføre operative innkjøp innen bl.a innleie av konsulenter, rådgivningstjenester og indirekte tjenester
  • Benytte kundens gjeldende KGV- og ERP-system
  • Bidra i forbedringsarbeid

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdannelse på bachelor- eller masternivå. Nyutdannede vil bli vurdert.
  • Kompetanse og/eller erfaring fra innkjøp/anskaffelses prosesser er en fordel
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk
  • Kjennskap til anskaffelsesregelverk er en fordel, men ikke et krav

 

Arbeidssted: Nydalen

Oppstart: 01.11.22

Varighet: 01.11.23

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.