For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som anskaffelsesrådgiver.
Arbeidsoppgaver:
- Administrasjon og oppfølging av inngåtte avtaler (internt og eksternt)
- Gjennomføre minikonkurranser på inngåtte rammeavtaler
- Gjennomføre operative innkjøp innen bl.a innleie av konsulenter, rådgivningstjenester og indirekte tjenester
- Benytte kundens gjeldende KGV- og ERP-system
- Bidra i forbedringsarbeid
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdannelse på bachelor- eller masternivå. Nyutdannede vil bli vurdert.
- Kompetanse og/eller erfaring fra innkjøp/anskaffelses prosesser er en fordel
- God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk
- Kjennskap til anskaffelsesregelverk er en fordel, men ikke et krav
Arbeidssted: Nydalen
Oppstart: 01.11.22
Varighet: 01.11.23
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.