Skip links

Anskaffelsesrådgiver IKT

I forbindelse med en forespørsel fra en av våre kunder søker vi etter deg som har erfaring fra IKT-anskaffelser fra offentlig sektor.

Stillingens arbeidsoppgaver:

  • Gjennomføre og lede anskaffelsesprosjekter fra oppstart til kontraktsignering og implementering
    • Utarbeide anskaffelsesdokumenter
    • Lede evaluering og forhandlinger
  • Gjennomføre anskaffelsesprosjekter for helseforvaltningen, herunder:
    • IKT-anskaffelser av IT-infrastruktur
    • IKT-anskaffelser av IT-løsninger
  • Bistand til avtaleoppfølging
  • Kompetanseoverføring til andre i avdelingen
  • Bistå seksjonen med annet anskaffelsesfaglig arbeid ved behov

Dine kvalifikasjoner:

  • Du har god erfaring med lov og forskrift om offentlige anskaffelser
  • Minimum fem års operativ erfaring fra arbeid med offentlige anskaffelser der regelverk om offentlige anskaffelser er anvendt i gjennomføringen av anskaffelsen
  • Erfaring fra tilsvarende prosjekter/leveranser innen IKT
  • Erfaring fra Statens standardavtaler
  • Gode ferdigheter i Excel og Word
  • Gode kommunikasjonsegenskaper muntlig og skriftlig i norsk, samt beherske engelsk både muntlig og skriftlig

Ønskelige kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra å ha ledet og gjennomført IKT-anskaffelser fra A-Å (fra planlegging av anskaffelser til kontraktsignering og implementering)
  • Gode samarbeidsevner og god gjennomføringsevne
  • Lang erfaring fra forhandlinger, ha ledet forhandlinger og ha generell erfaring med forhandlet prosedyre
  • Erfaring med ulike evalueringsmodeller og praktisk erfaring med evaluering av tilbud
  • God kjennskap til generelle IT sikkerhetskrav og personvernkrav, gjerne spesielt innen helsesektoren/e-helse vil være en fordel
  • Praktisk erfaring med konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøyet (KAV) Mercell.

Arbeidssted: Oslo/Skøyen. Muligheter for hjemmekontor 3 dager pr. uke.
Oppstart: 02.09.24
Varighet: 01.09.25 m/opsjon på forlengelse på 1 år.

Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.