Skip links

Anskaffelsesrådgiver

For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som anskaffelsesrådgiver.

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge, lede og gjennomføre anskaffelser i henhold til LOA, FOA og Forsyningsforskriften
  • Juridiske vurderinger av handlingsrom og prosessrisiko i samråd med avtaleeier/behovseier for eksempel ved utvidelse, reduksjon og endring av etablerte avtaler
  • Håndtere den løpende kontraktsoppfølgingen med avrop, endringer og opsjoner
  • Leverandørmøter i felleskap med avtaleeier/behovseier
  • Bistå organisasjonen med kartlegging av behov, utarbeidelse av kravspesifikasjoner, evaluering og tildeling
  • Andre oppgaver knyttet til anskaffelsesfunksjonen og sammenslåingen av Spordrift og Bane NOR
  • Arkivering og registrering av saker i arkivsystem og konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning, fortrinnsvis master i rettsvitenskap.
  • Erfaring med gjennomføring av offentlig anskaffelser innenfor jernbanesektoren.
  • Erfaring med IT-anskaffelser vil vektlegges positivt, men er ikke et absolutt krav.
  • Kompetanse innen gjennomføring av hele anskaffelsesprosesser (inkludert kontraktsoppfølging)
  • Erfaring med bruk av konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Ønskede egenskaper

  • Gode samarbeids- og relasjonsbyggende evner
  • Evne til å jobbe effektivt, fleksibelt, selvstendig og strukturert
  • Engasjert, løsningsorientert og fleksibel
  • Nysgjerrig, initiativrik og nytenkende
  • Omgjengelig med godt humør
  • God økonomisk og forretningsmessig forståelse
  • Serviceinnstilt og tillitsskapende
  • Positiv bidragsyter til arbeidsmiljøet

Vi tilbyr

  • Du vil bli del av et arbeidsmiljø med høyt faglig nivå og inkluderes i en virksomhet som utfører spennende og samfunnsnyttige arbeidsoppgaver
  • Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer
  • Godt arbeidsmiljø, høyt tempo og godt humør
  • Moderne kontorfasiliteter sentralt i Oslo

Arbeidssted: Oslo

Oppstart: 01.09.23

Varighet: 31.12.23, med opsjon på forlengelse på 3 + 3 mnd.

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.