Skip links

Administration Coordinator

For en av våre kunder søker vi nå etter Administration Coordinator

Stillingens arbeidsoppgaver:

  • Bestilling av diverse tilganger i systemene som brukes.
  • Mobilisering av personell i Standard Tools
  • Bestilling av sikkerhetskurs
  • Bestilling adgangskontroll Kårstø
  • Koordinere kjørelag
  • Bestilling av diverse rekvisita

Dine kvalifikasjoner:

  • 3-årig videregående utdannelse. Manglende utdannelse kan kompenseres med mange års erfaring innen samme type jobb.
  • Ønskelig med erfaring fra lignende arbeidsoppgaver/prosjekter.
  • Må kunne excel godt da det er en del lister som skal oppdateres ifm kjørelag
  • Ønskelig med erfaring fra SAP
  • Ønskelig med kjennskap til teams
  • Ønskelig med erfaring fra å jobbe i team
  • Være fleksibel og utadvendt.
  • Kunne takle høyt arbeidspress og håndtere mange oppgaver samtidig.

Stillingens spesifikasjoner:

Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.

Arbeidssted: Haugesund

Oppstart: 04.06.2024

Varighet: 30.09.2024

Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.