For en av våre kunder søker vi nå etter en administrasjonskoordinator.
Arbeidsoppgaver:
• Annonsering av stillingsannonser for innleie
• Mobilisere og deaktivere personell i SAP
• Utarbeidelse og forlengelse av PO i SAP
• Bestille IT tilganger og deaktivere disse ved slutt
• Følge opp leverandørdokumentasjon
• Vedlikehold av avdelingens arkiv
• Timekorrigering ved behov
• Vedlikehold av CV arkiv
• Administrative oppgaver etter behov
Kvalifikasjonskrav:
- Minimum videregående skole, gjerne med fagbrev innen salg, service, økonomi/personaladministrasjon eller tilsvarende.
- Min 3 års relevant arbeidserfaring
- God IT-kunnskap og god kjennskap til Office365 verktøy (Excel, Word, Teams, SharePoint) og SAP
- Trives i en administrativ rolle
- Har egenskaper som nøyaktig, strukturert, drivende og proaktiv
- Trives med et variert og selvstendig arbeid, som kreer engasjement og ansvar
- Er resultatorientert og har god evne til å omprioritere oppgaver etter endringer
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Beherske norsk og engelsk skriftlig og muntlig
- Engasjert, sosial og trives med til tider høyt arbeidstempo
Arbeidssted: Oslo/Asker
Varighet: Asap-31.12.2021
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Preben Fjellanger, på e-post: preben.fjellanger@contikiressurser.no eller på telefon 45465653. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.