Skip links

Administrasjonskoordinator

For en av våre kunder søker vi nå etter en administrasjonskoordinator.

Arbeidsoppgaver:

• Annonsering av stillingsannonser for innleie
• Mobilisere og deaktivere personell i SAP
• Utarbeidelse og forlengelse av PO i SAP
• Bestille IT tilganger og deaktivere disse ved slutt
• Følge opp leverandørdokumentasjon
• Vedlikehold av avdelingens arkiv
• Timekorrigering ved behov
• Vedlikehold av CV arkiv
• Administrative oppgaver etter behov

Kvalifikasjonskrav:

  • Minimum videregående skole, gjerne med fagbrev innen salg, service, økonomi/personaladministrasjon eller tilsvarende.
  • Min 3 års relevant arbeidserfaring
  • God IT-kunnskap og god kjennskap til Office365 verktøy (Excel, Word, Teams, SharePoint) og SAP
  • Trives i en administrativ rolle
  • Har egenskaper som nøyaktig, strukturert, drivende og proaktiv
  • Trives med et variert og selvstendig arbeid, som kreer engasjement og ansvar
  • Er resultatorientert og har god evne til å omprioritere oppgaver etter endringer
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Beherske norsk og engelsk skriftlig og muntlig
  • Engasjert, sosial og trives med til tider høyt arbeidstempo

Arbeidssted: Oslo/Asker
Varighet: Asap-31.12.2021

 

Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Preben Fjellanger, på e-post: preben.fjellanger@contikiressurser.no eller på telefon 45465653. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.