For en av våre kunder søker vi nå etter Administrasjonskoordinator.
Stillingens arbeidsoppgaver:
- Timekontroll onshore og offshore
- Korrekt timeføring iht arbeidsplan/rotasjoner og protokoller
- Korrekt timeføring iht tariff (J&M, El&It og Funksjonærer)
- Kontroll av lønnsslipp i SAP
- Føring av sykefravær, permisjoner og ferie
- Avregne årsverk av roterende personell
- Diverse annet relatert arbeid
Dine kvalifikasjoner:
- Videregående skole (3 år)
- Relevant utdannelse innen økonomi/regnskap/lønn
- Erfaring fra denne type arbeid eller lignende kan kompensere for manglende utdannelse
- Relevant erfaring fra timeføring og lønn
- Kjennskap til tariffene J&M, El&It
- Kjennskap til SAP vil være en fordel
- Gode IT kunnskaper, da spesielt Excel
- God evne til å kommunisere
- Gode språkkunnskaper i norsk og engelsk
- Strukturert, nøyaktig og systematisk
- Gode samarbeidsevner og positiv holdning
- Kunne jobbe selvstendig og ansvarsbevisst
- Løsningsorientert
- Trives i hektisk miljø, spesielt rundt lønnskjøring
Stillingens spesifikasjoner:
Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.
Arbeidssted: Haugesund
Oppstart: 01.12.2024
Varighet: 31.12.2025
Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.