Innkjøps- og kontraktsrådgivere
18.04.2007
Arbeidsoppgaver:
- Bistå med gjennomførings- og beslutningsstøtte innen fagområdet innkjøp og kontrakt.
- Være prosessdriver i anskaffelser
- Utarbeide tilbuds- og konkurransegrunnlag
- Forhandlinger- og evalueringsarbeid
- Kontraktsrådgivning
- Kontraktsforvaltning
- Bidra til utvikling i rutiner og verktøy på fagområdet, herunder utviklings- og forbedringsarbeid
- Bidra til gode relasjoner til leverandører
Ønskede kvalifikasjoner: - Relevant universitets-/høyskoleutdanning, gjerne med fokus på innkjøp, for eksempel siviløkonom eller jurist
- Minimum 2 års innkjøpsfaglig arbeidserfaring, herunder erfaring fra kontraktsforhandlinger
- Prosjektledererfaring
- Kjennskap til kontraktshåndteringsverktøyet Contiki CMS er en fordel
- Meget god fremstillingsevne både muntlig og skriftlig, både på norsk og engelsk.