Innkjøper, Bergen

29.10.2019

For en av våre kunder i Bergen søker vi etter innkjøper med 3-5 års erfaring, primært fra olje og gassbransjen.

Stillingens arbeidsoppgaver:

• Utarbeidelse av pakkestrategi og forespørselsdokumentasjon

• Innhenting og kommersiell evaluering av tilbud

• Utstedelse av bestillinger/ kontrakter (SAP)

• Oppfølging av materiell, leveranser og underleverandører

• Rapportering

• Fakturahåndtering

• Prosjektavslutning

 

Krav til utdannelse:

- Bachelor innen økonomi / innkjøp eller tilsvarende

 

Krav til arbeidserfaring:

- Minimum 3-5 års relevant erfaring som innkjøper


Krav til kvalifikasjoner:

• God kommersiell forståelse og kompetanse på den strategiske innkjøpsprosessen

• Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner, norsk og engelsk

• Profesjonell, selvstendig, grundig og nøyaktig

• Proaktiv og positiv person med gode samarbeidsevner

• Høy arbeidskapasitet og evne til å håndtere mange ulike saker parallelt

• Stå-på vilje, fleksibel og vant til å jobbe i et arbeidsmiljø med høyt tempo, og som evner å være en pådriver for å få ting gjort


Stillingens spesifikasjoner:

Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.


Arbeidssted: Primært arbeidssted er i Bergen, men må kunne reise til Hammerfest enkelte uker/etter avtale

Oppstart: Asap

Varighet: 01.09.2020

 

Ta kontakt med Marina Isdal, mob. 98236403 hvis du har spørsmål, eller send din CV til konsulent@contikiressurser.no for vurdering. Aktuelle kandidater blir kontaktet for intervju.

Webdesign, utvikling og publiseringsløsning av Keyteq AS