Innkjøper, Bergen

14.02.2019

Vi ønsker å styrke vårt team i Bergen og ser derfor etter deg som har innkjøpserfaring fra olje og gassbransjen.

Stillingens arbeidsoppgaver:

I oppdrag ute hos våre kunder vil typiske arbeidsoppgaver være utsendelse av forespørsel, vurdere leverandører, forhandle med leverandører, delta i møter og innkjøpsforhandlinger, evaluere priser og andre kriterier, sluttforhandle og inngå kontrakter, sette opp leveringsplaner, følge opp leveringsplaner, utstedelse av PO osv.

Dine kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning innen jus, økonomi eller tekniske fag 
  • Min. 3-5 års erfaring som innkjøper  
  • Gode SAP-kunnskaper 
  • Evne til å takle høyt arbeidstempo, kunne arbeide selvstendig og ha gode samarbeidsevner

Stillingens spesifikasjoner:

Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.

Arbeidssted: Bergen
Oppstart: snarest             
Varighet: etter avtale

Contiki Ressursert tilbyr deg som ansatt:

  • Markedsmessige betingelser
  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av den enkelte medarbeider
  • Forsikringsordninger
  • Sosiale aktiviteter for de ansatte

Contiki Ressurser vektlegger å være nær våre ansatte, og vi fokuserer på å være en profesjonell, sikker og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.

Webdesign, utvikling og publiseringsløsning av Keyteq AS